11 de febrer 2011

Sa Jaia Quaresma

Queda poquet per començar sa Jaia Quaresma. És així com la deim a Ses Illes, a Catalunya i País Valencià l'anomenau Vella Quaresma, no? Doncs això, ahir vaig anar a sa llibreria i vaig comprar sa revista de Les 3 Bessones perquè hi entrava un CD de cançons (encara no l'he escoltat) i a dins em vaig trobar aquesta Jaia Quaresma...
Bon dia a tots i totes!
Aquest cap de setmana intentaré pujar més cosetes i posar-me més al dia amb el bloc!
Bon Cap de Setmana, per ceeeeert!!!!!!!

7 comentaris:

  1. He de millorar la redacció: no vaig trobar sa Jaia Quaresma que veis al bloc dins sa revista de ses 3 bessones; hi vaig trobar la del meu picasa si clicau a l'enllaç on posa Jaia Quaresma... uiiii!!!

    ResponElimina
  2. Jaia Quaresma peus petits
    caga a taula i pixa en el llit...
    (m'encanta la jaia)
    Enhorabona pel teu bloc Laura, segur que tots li podrem treure profit!!

    ResponElimina
  3. Molt xula! Moltes gràcies guapa!

    ResponElimina
  4. Gràcies Virgínia per animar-me tant! Si vols sa feina més ràpid, ja ho saps... PUJA L'ESCALA!
    Gràcies també Jessica per animar-me tant! Estic contenta que t'agradin ses meves feinetes. El teu bloc va ser el que va fer que em decidís a montar això, perquè és molt maco tot el que fas. Gràcies també, perquè a través del teu bloc ens estem connectant amb molta gent! Mil gràcies de veritat Jessica!

    ResponElimina
  5. acabo de descobrir el teu blog i m'encanta, i per això em faig seguidora teva.
    Sóc de Madrid però ara visc a Mallorca i com que no trobo feina m'estic preparant oposicions i estava cercant informació sobre la iaia Cuaresma i he trobat el teu blog. Està gènial.
    Ara el que vull és cercar l'història de la Iaia Cuaresma, no sabràs on puc trobar-la,no???

    per cert, jo també tinc un blog dedicat a l'educació infantil: http://tusonrisamiilusion.blogspot.com/

    ResponElimina
  6. Hola Laurix! Benvinguda a Ses Meves Feinetes. Gràcies per seguir-me! Ja he vist el teu blog, és molt xulo!
    Doncs, les històries de la Jaia les trob a internet. Si busques amb Vella Quaresma també surten moltes, perquè tot és com la vulguis treballar. N'hi ha una que és amb el Màgic Xiviu, n'hi ha una altra que és amb el Rei Carnestoltes (per fer el pas d'una cel·lebració a una altra...) No sé que dir-te! Jo només tenc la història del màgic xiviu d'un diari de l'escola del Diari de Mallorca. Puc escanejar-ho i passart-t'ho!
    Una abraçada!!!

    ResponElimina
  7. Doncs si no et sap greu i si no és gaire el que has d'escanetjar t'ho agrairia!!!! Perquè el meu problema és que tot el material que tinc és en castellà i ara per preparar les opos ho estic flipant!!!
    Et deixo el meu mail per quan puguis: petitelau@hotmail.com

    Moltes gràcies de veritat!!!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...