06 de desembre 2011

Poema Cavalcada de Reis


Aquest és el Poema de Nadal que treballam a la classe de 5 anys enguany. És un poema que vaig trobar al bloc de na Jéssica Qué hacemos hoy en el cole? i que me va agradar molt. En aquest bloc podeu trobar el poema en llibret i les corresponents feinetes o fitxes per els infants.
Jo l'he fet així perquè solem penjar els poemes a l'assembles i l'anam recitant cada dia. Està fet en Majúscula i Minúscula perquè el pogueu utilitzar a qualsevol dels nivells.

6 comentaris:

  1. Gràcies Laura! Ens són molt útils aquest tipus de publicacions que ens fas. Ànims i segueix així que ho fas molt bé!

    Salutacions.

    ResponElimina
  2. Molt xuli aquest poema Laura !!!
    Me'l guardo per treballar-ho un altre any!!!!
    Gràcies per compartir-lo.
    Fins aviat!!!
    Magda

    ResponElimina
  3. Moltes Gràcies Magada! Ja te dic, la idea és de na Jéssica de Qué hacemos hoy en el cole? Ho dic, perquè ella té sa fitxa en blanc i negre i un llibret súper guapo!

    ResponElimina
  4. Hey crack! ja feia dies q no mirava el blog! m'encanta! segueix així!!! muak!

    ResponElimina
  5. Ostris Carol! Avui m'he adonat que m'has escrit al bloc! Caramba! Sóc un trasto!!! Un besito*

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...