15 d’abril 2012

Poema Primavera



Encara no havia pensat quin poema treballaríem per primavera. I tenia ganes de fer-ne un, ja que fa temps que no disseny... Així que fent una feina de primavera que ja vos contaré més endavant, he trobat una cançó de primavera que és diu "La Primavera ja és aquí". No la coneixia i m'ha agradat molt la lletra per fer-ne un poema. Mans a l'obra m'he posat a cercar imatges, fonts, etc. i m'ha sortit això...ç
En blanc i negre l'he fet per a què es pugui treballar en totes les edats d'Infantil i de diferent maneres. Segons el temps que li voleu dedicar o allò que tingueu programat jo el que faig de vegades és treballar altres continguts mitjançant el poema. Per exemple, reconèixer les grafies que estem treballant al moment, reconèixer paraules del vocabulari relacionades amb la primavera, escriure paraules de primavera al darrere...
No sé l'autor i/o autora de la cançó, així que si algú ho sap, m'encantaria que m'ho comuniqués...





També vos deix l'enllaç al YouTube de la cançó:



Esper que vos agradi i en tragueu profit! 

5 comentaris:

  1. Molt xulo aquest poemeta!!!

    ResponElimina
  2. M'encanta Laura!!! T'ha quedat molt xulo!!!!
    A més no el coneixia així que me l'apunto!!!!
    Petonets guapa!!!!

    ResponElimina
  3. Quin poema més bonic! En prenc nota.

    Una abraçada!

    ResponElimina
  4. Sí, ja la coneixía! És fantàstica! El poema m'ha encantat.

    Petonets. :)

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...