28 d’agost 2012

He tornat!!!

Il·lustració d'Aurora Ruá
Hola, Hola, Hola a tothom:

Primer de tot demanar disculpes sobretot a qui segueix Ses Meves Feinetes de manera constant... Puff!!! Des del 12 de maig que no he escrit res!
La veritat és que he anat molt molt molt enfeinada. Va ser un final de curs, dur perquè acabava el cicle i tot el que conduu, sobretot la part emocional. Els meus nins petitius s'han fet grans i passen a primer!!! Així que férem acomiadament a l'engròs amb berenar familiar inclòs a Can Marroig! Quina peneta, els enyoraré molt... 
A més a més... El final de curs a Formentera es suma a l'inici de temporada turística i gairebé tots els mestres i profes de l'illa hem d'empaquetar totes les nostres coses i marxar a alguna banda, ja que lloguen les nostres cases per temporada... Funcionam així, mira... et vas acostumannt però és molt engorrós.
Jo vaig arribar a Palma, i com que no estava cansadeta de moure caixes i guardar coses i tal i qual se'm va ocórrer la fantàstica idea de fer reformes a Palma, i sí, sí... el piset ha quedat molt mono, però un altre "no parar" 
Així que per una cosa o per l'altre... "La casa sin barrer", en aquest cas el bloc. I tot aquest rollo patatero era per donar una mica d'explicació.
Ah! Un altre inconvenient, a Palma no tinc internet... I vaig mirant el mòvil, però per escriure posts... no és molt pràctic.
Agrair a tota la gent que m'ha enviat premis aquest estiu i no he fet cas (no ho he fet pels motius que vos acab de dir), demanar disculpes a la gent que m'ha fet alguna pregunta i no he contestat (promet posar-me al dia) i informar que tenc alguns posts pendents del que férem al final de curs. Entre ells, un molt interessant d'un projecte de volcans (quan gaudeixi del meu enyorat ADSL el penjaré!)
Res, a punt de començar la mudança una altra vegada... Dir-vos que Ses Meves Feinetes ha estat de vacances obligades, que necessita també un poc de reforma i organització i que en breu... tornarà a obrir "de  pit en ample" com diuen per Mallorca!
Fins ben prestet i Bon Inici de Curs a totes!!!

10 comentaris:

  1. Benvinguda i bentrobada!!!!Agafa aire, respira a fons... que ja no queda res. T'hem trobat a faltarrrrr...però et perdonem.
    Petonassos!

    ResponElimina
  2. Benvinguda Laura! Et trobava a faltar,estic contenta que et trobis un altre cop entre nosaltres. Una forta abraçada i fins aviat.

    ResponElimina
  3. Que comences el curs amb les piles ben carregades!! Una abraçada!!!

    ResponElimina
  4. Bienvenida de nuevo, teníamos a las hiperacTICvas hivernando jijiji. Vuelta a la carga!!! un saludo

    ResponElimina
  5. Què bé!!!!!! Me n'alegro que ja estiguis superhiperactivada. M'encanta rebre notícies teves, estaré super atent! Benvinguda guapa! :)

    ResponElimina
  6. Benvinguda, Laura!
    Quina feinada, no? Buf! Ara a recuperar-te de les vacances!!!
    Total, que ens anem llegint.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  7. Benvinguda!
    Acabo de conèixer aquest bloc i em sembla que em quedaré per aquí :)

    T'acabo d'afegir al meu bloc.

    ResponElimina
  8. Benvinguda Laura! Passa pel meu bloc, http://eideducacioinfantil.blogspot.com.es/ t'he deixat un detallet, espero que t'agradi.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  9. Miraaaaa, la meua Laureta ja està ací!!! Pense que ja està apunt tot l'equip hiperactiu, no? Joel, Laura T., tu... Només em falta trobar un moment rehiperactivar-me jo també, jejejeje. Vinga, molts ànims i poc a poc anirem reobrint els nostres raconets que com diu Miren estaven hivernant!! Força i a la càrrega!!!

    ResponElimina
  10. Eeepsss!! Que ja et trobàvem a faltar eh? Com bé diu Estrella em sembla que ja estem tots apunt. Va, que ara toca hiperactivar-se!! Som-hi. :) Benvinguda Laura, què bé tornar a gaudir de les teves paraules i aportacions. Muak.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...