07 de novembre 2012

Fem Manuals!

Ara que arriba Nadal... Sí, nenes... a les escoles ja parlem de Nadal!!! Doncs ja ens estem posant les piles cercant tallers, cosetes, recursos, per fer amb els nostres alumnes. Intentaré fer un recull de Recursos i fer un Post per explicar-vos ho. M'han convidat a fer un recull de Recursos via el face de Ses Meves Feinetes, i també m'han afegit a un taulell compartit de Nadal del Pinterest.
Però abans de tot això vos recoman que faceu una ullada al Bloc Fem Manuals (arximundialment conegut) ja que tot el que té és exquisit... però el seu Nadal a la Llauna... és una monada! O no?


Gràcies Cristina, per compartir tan bones idees i obres d'art!!!


5 comentaris:

  1. Amiguitas blogueres: Aquesta entrada són els deures d'un curs de Tic i Plàstica que estic fent. L'activitat és fer un post sobre un llistat de blogs de plàstica que ens han lliurat, i jo l'he fet de Fem Manuals.
    Dono aquesta explicació, perquè no vos penseu que me tornat boja i ara postejo "así como de la nada"...

    ResponElimina
  2. jijiji* Estic fatal... en fin... jijiji (em faig rialles jo mateixa, i m'estic comentant a mi mateixa, no? Doncs igual sí que m'estic tornant boja...)

    ResponElimina
  3. Jajajajajja Laura que bona ja havia pensat jo que vinguent de tu era una entrada una mica "especial" jejjejjeejej
    Ara t'entenc més !!!!
    Ànims amb el curset !!!!!
    Petonets guapa !!!!!

    ResponElimina
  4. Jjejeje... jo també!!! M'estava tornant boiggg! Que vagi molt bé el curset, estic segur que n'aprendràs moltíssim. Esperem més publicacions i més idees creatives. Moltes gràcies!!! :) Muaaak.

    ResponElimina
  5. Jajajaja! Com me coneixeu, eh???

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...