15 de desembre 2012

Un altre premi!

Na Magda dels Petits Infants m'ha donat un altre premi!!! Moltes gràcies Magda per pensar amb Ses Meves Feinetes.Aquest és un premi per la dedicació a sa feina dels blogs que encara que paregui que no... du una enfeinada. I és molt important perquè compartim, intercanviam, col·laboram... en fi, gaudim de sa nostra feina i la mostram que d'això es tracta! I sí! M'encanta ser una "adicta dels blogs de mestres"
  Estic molt molt molt contenta, així que jo el vull retornar a:

2 comentaris:

  1. Moltes gràcies Laura! Quina il·lusió rebre aquest premi venint de tu.
    Una abraçada!

    ResponElimina
  2. Moltíssimes gràcies pel premi, ara mateix t'adjuntaré a la llista dels espais que me l'han enviat. M'ha fet molta il·lusió. Gràcies i més gràcies!!! Muak

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...