26 de novembre 2013

Dolça Aventura

Hola a tots i totes...
En un primer moment no he estat partidària de contar coses personals per les xarxes socials o pel bloc, internet... Però aquesta setmana he rebut molts mails de comentaris que m'heu fet al bloc... I me preguntava: ara? Per què? Si fa seeeeeegles que no public res... I es veu que han anomenat o mostrat o han posat d'exemple a Ses Meves Feinetes a un curs de Web 2.0 i he trobat que havia de donar una mica "d' explicacions" de la meva nova "desapareguda bloguera".
Doncs sí! He estat mamà! Primer vaig tenir una primera aturada bloguística el mateix dia que ens vàrem enterar de la gran notícia. Clar, cada vegada que encenia l'ordinador era per mirar coses sobre embarassos, sobre bebès, sobre pors, llibres... Una dolça obsessió. Després em vaig adonar que havia passat del blog i vaig escriure uns quants posts... I a la recta final ja no estava per res!!! Entre calor, tercer trimestre d'embaràs i els peus com a botifarres...
Ara ja fa un mes i mig que tenim es petitó amb noltros i, si es complicat de vegades trobar 5 minuts per dutxar-te, imaginau-vos per escriure a un blog...
Però aquesta setamana quan m'he adonat que es parlava de Ses Meves Feinetes a un curs, i moltes persones havien tengut temps en escriure un comentari al blog, no m'he pogut estar d'escriure aquest post, explicar-vos això, agrair a sa gent que encara em segueix i als nous seguidors i dir-vos que... TORNARÉ! No sé quan ni com, però ho faré! 
Però de moment... Vull assaborir aquest moment tan dolç que estem visquent!

29 comentaris:

  1. Enhorabona Laura! Quina notícia més polida! Xala molt de la maternitat, que passa volant. Una besada molt forta!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes Gràcies Mercè! Al final sóc a Mallorca i no ens hem conegut! Quin trastito que sóc!!! Una abraçada forta!

      Elimina
  2. Moltes felicitats Laura!! Gaudeix molt d'aquest moment i quan puguis ja tornaras a escriure al bloc; els teus seguidors t'estarem esperant!
    Una abraçada ben forta!! ;)

    Eugènia

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Eugenia, jo també tenc moltes ganes de tornar a escriure i està activa!!! Una abraçada :-)

      Elimina
  3. Felicitats, la millor de les raons per deixar dormir al blog!!! Petons

    ResponElimina
  4. Enhorabona!!!
    No hi ha res comparable a la criança d'un fill. Gaudeix-ho amb intensitat; ja hi haurà temps d'escriure al blog.
    Petonets dolços per a vosaltres!
    Carme

    ResponElimina
  5. Lauraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa moltes felicitats reina !!!!!!!
    Enhorabona per la teva maternitat, ara toca gaudir-la i disfrutar-la al màxim i viure aquesta nova experiencia amb una gran intensitat.
    Molts petons per tots tres !!!!!!
    MUAC'S

    ResponElimina
    Respostes
    1. MOltes gràcies Magda! M'encanta ser mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Elimina
  6. Moltes Felicitats Laura. A gaudir molt del bebito.
    Abraçada

    ResponElimina
  7. Enhorabona!, el Blog sempre pot esperar i com diuen..., "Lo primer 'es lo primer"...

    ResponElimina
    Respostes
    1. I taaaant que sé que és "lo primer" Moltes gràcies ;-)

      Elimina
  8. Enhorabona!! Jo també vaig aparcar una afició quan vaig tenir els meus fills i ara que ja som més grans (19 i 16 anys) l'he tornada a recuperar.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Rosa, aviam si jo puc tornar a recuperar donar vida a aquest bloc, perquè la veritat és que hi disfrutava molt!

      Elimina
  9. enhoraboooooooooooooooooona !!! Som n'Eduard (es racó des PT) consti que jo quan faig microsurtsets de recursos amb els companys i companyes ets una de les blocaires que pos !!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Eduard!!!! Ets un encant! Jo ja sóc per Mallorca, enguany (encara no he començat) estic al CEIP Gabriel Vallseca, tenc moltes ganes (per sa feina, escola, etc.) i molta pena (per deixar es petitó) per començar! "Amem" si coincidim per algun curs o alguna cosa i ens coneixem!
      Grasis pels teus comentaris que sempre els agreisc molt i enhorabona per mantenir es racó del pt que m'encanta!

      Elimina
  10. Guapa!!! Moltes felicitats!!! Jo també vaig estar absent el curs passat i aquest em costa trobar un moment amb la petita (que ja casi té 8 mesos!) i el nen. Però a qui li agrada.... torna! ;)
    Gaudeix molt i no tinguis pressa.....

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jessicaaaaaaaaaaaa!!!! Mira quan contest... Un mes després del teu comentari! Avui m'he despert a les 5'30 i ja no podia dormir més, i he aprofitat que es petitó dorm per posar un poc al dia de manera ràpida ses coses de l'ordinador!
      Enhorabona a tu també! Què contenta estic que tenguis una altra nena!!! ;-) Això és molt guay això de ser mama, eh??? M'encanta!
      Ah! Ja m'explicaràs com ho fas per seguir fent ses meravelles de cosetes que fas al bloc i tenir 2 fills!!!!
      Molts bessitos!

      Elimina
  11. Felicitats Laura!!! Disfruta del petit!

    ResponElimina
  12. Enhorabona Laura!!!!
    Gaudeix d'aquesta nova etapa ;)

    Txell

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Txell, l'estem gaudint a toooopeeeee!!!!

      Elimina
  13. Moltes felicitats!!!!!!
    A gaudir de cada moment.

    ResponElimina
  14. Hola polida! Esper que tot bé i tots gaudint de la infància! T'he deixat un regal al meu blog: http://degrapespasapaseneducacio.blogspot.com.es/2014/03/premis.html
    Una besada

    ResponElimina
  15. Passa pel meu blog a recollir el teu premi! ;)

    www.ainacabau.blogspot.com

    BON ESTIU!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...