22 de juny 2015

Edat Mitjana (Part 2) Feinetes

Hola, ja hem acabat ses classes, eh???? Com ha anat això??? Pareix que el dia no arriba mai i sempre acaba arribant. Ara a acabar d'enllestir el curs, preparar cosetes pel curs següent, tancar memòries, paperassa i... descansar...
Havia promès que publicaria ses feinetes del centre d'interès de l'Edat Mitjana que hem dut a terme al meu centre a les aules de 4 anys. Són unes feinetes molt senzilletes, ja que treballam tots els conceptes i objectius del segon  i tercer trimestre mitjançant aquest tema, sense cap altre tipus de material, perquè les característiques de l'alumnat així ho requereixen i perquè, cumplimentant-les amb altres més artístiques com ja vos vaig mostrar al post anterior sobre medieval, tocam tots els àmbits. 
Quasi totes les feinetes, per no dir totes, les he tretes d'altres ja fetes i les he modificat així com les volíem i/o necessitàvem nosaltres. A sota del post vos linkaré d'allà on hem anat remanant, agafant idees, modificant, etc. Moltes gràcies a les autores prèvies perquè ens heu facilitat molt la feina, i esper que les meves, també les pogueu utilitzar, modificar, etc. Si algú té algun problema en veure alguna fitxa seva modificada publicada, que m'ho comenti i la llevam sense cap problema.
Una vegada dit tot això, afegir que no és ben bé la feina que ara m'agradaria fer, però que degut a les carecterístiques del centre, a les meves personals, etc. ho he fet d'aquesta manera, (m'hagués agradat fer més coses d'experimentar, representar, jugar, embrutar, etc i menys feinetes)... esper que pogueu usar-ne alguna.


La portada del dossier individual que es dugueren els infants la vaig fer a mode d'orla amb una foto tamany carnet de cada infant i ells es dibuixaven de bufó i, a sobre li vaig posar un paper vegetal de l'any de la picor que rondava per l'escola i una companya me'l va regalar al qual li vaig fotocopiar aquestes lletretes tan mones (que no m'enrecord quines són perquè estava  a l'escola). El que sí que vos puc dir és que la lletra medieval que he utilitzat a les feinetes es diu Morpheus i la podeu descarregar gratuïtament aquí.
Agrair a tots els meus alumnes d'enguany, TOT el que m'han ensenyat a nivell personal. Ha estat dur, ha estat dur compaginar la maternitat amb un grup amb tantes mancances sobretot a nivell de gestió d'emocions , però sé ben cert que ens enrecordarem amb molt d'apreci i estimació tota la vida, així com també que l'aprenentatge real l'he fet jo. Gràcies "chicos" (és així com els hi he dit tot l'any) i gràcies a les vostres famílies!

Els links d'on he tret el centre d'interès:



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...