31 de juliol 2011

Ses Feinetes de ses Dites dels Mesos i Estacions de l'Any


Aquí vos deix les dites dels mesos i estacions de l'any en blanc i negre. És a dir ses Feinetes dels infants de les Dites!. Aquest any com que faré 5 anys, les he elaborat tant en majúscula com en minúscula i, a més, he deixat espai en blanc per a què els infants dibuixin ells mateixos el que diu sa dita. He pensat que com que a cinc anys van més estressats en quant a escriure, llegir, mates... així podríem no deixar tant de banda sa part artística. Què vos pareix la idea? També he pensat que les dites del tercer trimestre (qui vulgui, pugui i al seu ritme...) les poden escriure tot solets... També dir, que com que amb aquestes feinetes tendran més feina que l'any passat (nom, data, mes de la dita, fer el dibuix i pintar-lo...) no he volgut enmarcar tota sa feineta, simplement he ficat una senefa a sota que indica de quina estació és la dita. Com quasi sempre que puc, he utilitzat uns dibuixets molt monos per la senefa de les dites d'estiu, del blog BONITOOH de na Jessica de Qué hacemos hoy en el cole? 
Les dites en blanc i negre també les podeu trobar al meu PICASA.


4 comentaris:

  1. Hola Laura,
    Acab de descobrir el teu bloc. M'encanta, tens a muntanya de material útil que he de mirar amb més deteniment. He volgut compartir aquesta entrada al meu bloc que està dedicat entre altres coses a recollir les nostres dites. Si et sembla bé, he fet una referència al teu lloc. Pots fer-hi una ullada si et fa ganes.
    http://cansons.blogspot.com/

    ResponElimina
  2. Gràcies Victòria! I Benvinguda a Ses Meves Feinetes!I tant que em sembla perfecte que hagis anomenat el meu blog al teu lloc, moltes gràcies!Així ja som una més a cada un dels nostres blogs i se va ampliant la xarxa i es comperteix més feina que d'això es tracta! Una abraçada.

    ResponElimina
  3. Hola Laura,
    M'han agradat molt els cartells, són súper macos! He fet un enllaç des del meu bloc a la teva galeria Picasa. Espero que no et sàpiga greu.
    Gràcies per compartir aquest material tan xulo!
    Fins aviat,
    Marta.

    ResponElimina
  4. Hola Marta! Moltes gràcies pel teu comentari. Estic contenta que t'agradin! I no em sap gens de greu, al contrari... És un honor compartir-ho i em fa molta ilu que parleu de Ses Meves Feimetes als vostres blocs!!! Grasis*

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...