12 de febrer 2012

Carnestoltes 2012

Aquest any a la meva escola anam de Contes dels Germans Grimm, ja que és el bicentenari de la publicació de la primera obra.
Com ja fa uns anys també fem la setmana del Carnestoltes. Aquest any ajudant-me d'internet i intentant fer rima, vaig elaborar el pregó i les esmenes del Rei Carnestoltes, vos les deix aquí per si vos interessa o voleu veure el format.
També trobareu el poema que fem aquest mes, ja que fem la UD de Contes Tradicionals, i he agafat un fragment de la cançó de Jaume Sisa "Qualsevol nit pot sortir el sol" i l'estem aprenent com a poema:

Abans, els hi vàrem posar el vídeo de la Cançó de Jaume Sisa i els hi va agradar molt. Ho recoman com a introducció dels contes o còmics o personatges... es fixen en molt de detalls i pots extreure moltes coses:


Per acabar el post vos ensenyaré com hem fet el Rei Carnestoltes enguany, i com colocam les esmenes. Cada dia després del pati tots els alumnes d'Infantil ens posam assegudets al hall i apareix un Rei Carnestoltes en titella que ens diu com hem d'anar vestits cada dia durant la setmana que ve. Per decorar i informar a les famílies hem deixat al hall un mural amb una foto del rei i les esmenes diàries. El Rei del mural està copiat del Conte "El Rei Carnestoltes" de Cruïlla ja que és el conte que hem fet servir per introduir l'activitat.


Ah! La meva classe anam de Hansel i Gretel. Ja vos ficaré una entrada de la disfressa, i també de les feinetes de la UD de contes tradicionals que estem fent quan l'acabem!


Així és com ha quedat el plafó del rei en acabar la setmana! Ens ha encantat a tots i totes aquesta activitat!!!





3 comentaris:

  1. Ja us he comentat a l'altre bloc! Fantàstic. M'ha encantat Laura. Teniu unes iniciatives educatives que m'agraden moltíssim.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  2. M'agrada la idea per a Carnestoltes!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...