23 de maig 2013

Centre Interès Peix Pallasso

Ja sé que anteriorment, a una altra entrada, vos vaig dir que estava fent un Projecte i així era, sobre el Peix Pallasso... però per uns certs motius, vaig haver de convertir el projecte en un Centre d'Interès, és a dir, en una feina més dirigida per la mestra i no tant com un projecte en sí, com el dels Volcans!


Igual, com que arriba l'estiu, algú pot fer servir alguna cosa i per això ho volia compartir. És molt senzillet, però també és una de les poques coses que he fet jo mateixa durant aquest curs. Ho podeu completar amb la CANÇÓ DEL PEIX PALLASSO.

2 comentaris:

  1. Laura,
    moltes gràcies per compartir aquests recursos.
    Moltes vegades passa que, en ser la dinàmica de l'aula oberta i flexible, s'han de canviar les activitats. Jo crec que és genial poder fer-ho, ens diu que l'escola està viva!!!
    Bon cap de setmana
    Carme

    ResponElimina
  2. Hola Carme: Moltes gràcies pel teu comentari!
    La veritat és que m'hagués agradat més fer un projecte d'aquests en blanc, seguint la demanda dels infants... però no va poder ser... I bé, vaig haver de crear "un premi de consolació" jajajajaja!
    Bon cap de setmana també per tu!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...